Linnéa

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

59 punkter.

Av Linnéa Vrede - 17 december 2010 08:47

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år.
2. Vem var den sista du träffade? Min son.
3. Hur lång är du? 157 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight Eclipse
5. Vem ringde du senast? Per-Eric
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till P-E, undrade vad han hade för mailadress.
7. Vad är dagens planer? Lite städning, kanske bakning och massa mys.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skriva sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Pappa är gift med frun.
10. När såg du senast din mamma? Alldeles för länge sen. Hon är otroligt saknad.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Första gången halv fem, sen klockan sju.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja, tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkan, förknippar det tyvärr bara med begravningar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett nytt stort fint hus. Gissar på en liten till också.
17. Vad skrämde dig som barn? Varulvar. :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Sonen. Han tittade på mig och gav ett glädjetjut.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, verkar då så iaf. För jag har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är både och.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, jämtland och medelpad.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja, jag tycker det iallafall.
27. Vilken är din favoritglass? Inte så förtjust i glass, men piggelin är gott.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus, skoter, ge lite pengar till familjen och massa mer.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Absolut!

31. Vad dricker du till frukost? Te/Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, förut hade jag en speciell sida.
33. Kan du spela poker? Ja, fast jag är inte jätteduktig :P
34. Tycker du om att mysa? Japp.
35. Är du en beroendemänniska? Ehm, vet faktiskt inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Just nu är jag nöjd med Ludwig men i framtiden så vill jag gärna ha en till.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat. Förut var det mest kläder men där är det nog minst nu :P (Förutom till Lilleman då)
42. Äger du dyra smycken? Dyrbara, ja.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi konstigt nog.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa tror jag
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret över näsan/läppen efter ett hundbett.
47. Vad har du för ringsignal? Airplanes - B.O.B ft Hayley Williams & Eminem
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja. Fast ytterst lite.
49. Flirtar du mycket? Nä, det tror jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vid vindskyddet uppe i skogen.

51. Kan du byta olja på bilen? Jag har iallafall kunnat för några år sedan, trots att jag inte har körkort ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, svårt med tanke på körkortet.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Min första bok" - Sjöng för Ludwig
54. Läser du dagstidningen? Ja.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej, sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? One FM tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev en godmorgonlapp till älskling.
59. När var du i kyrkan senast? Oliwers dop.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Linnéa Vrede - 21 oktober 2011 12:57

Jag gick in för att ta bort denna blogg men klarar det inte. ALLT om Ludwig står ju här. Måste sätta mig någon dag och skriva ut ALLA dessa sidor som finns här. Nackdel med att byta blogg.   Ni som vill fortsätta läsa om oss kan klicka in er på...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 20:19

... http://ludwigojag.blogg.se

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 12:41

Det är inget snack om saken. Han är ett sånt där barn som man ÖNSKAR man skulle få. En sån som är super lättsam att lämna på dagis. Han älskar det, det bara lyser om honom när han ser alla barnen som vill leka med honom. Trots att han sov bara fem mi...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 07:21

Ville bara komma in och säga att jag mår bättre idag. Lite sömn gjorde susen minsann. Låg i sängen redan klockan åtta i går kväll, då är man paj. Men huvudsaken är att det är bättre och nu lägger vi gårdagen bakom oss ;)...

Av Linnéa Vrede - 28 september 2011 16:42

Första dagen är klar och den gick super. Två timmar per dag i två veckor väntar och det känns riktigt bra hittills. Dock har vi haft en fruktansvärd eftermiddag eller rättare sagt har. En väldigt trött kille som absolut inte vill sova och det här tär...

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards