Linnéa

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Linnéa Vrede - 8 december 2010 16:08

Igår gjorde jag äntligen lillemans pepparkakshjärta som skulle få hänga i köksfönstret. Gjorde ett förut men tog fel spritsmunstycke så det fick bara plats tre bokstäver då. Tog fel även denna gång men fick iallafall plats att skriva Ludde.


Idag har vi haft besök också. Åå vad jag älskar dessa besök. Dagarna blir inte så långa då :).

Nu sitter lillskiten i bilstolen, tänkte att han kanske skulle somna där. Han har bara sovit en timme sen halv nio. Har alltså en ganska så trött kille här hemma nu. Han brukar ju oftas somna i stolen innan vi ens har kommit till hallen men inte idag inte. Men så länge han inte skriker och är missnöjd så är det ju lugnt. Han ligger och kikar och småpratar (Och gäspar STORT...)


Jag håller just nu på med maten. Är superhungrig. Köttgryta och ris fick det bli idag.

Sen ska jag ta tag i lite bakning. Funderar på att göra nonstopcookies. Vet att hjärtat är förtjust i dom.


 

Luddis pepparkakshjärta.

Av Linnéa Vrede - 8 december 2010 14:21

Helt ärligt så kommer jag inte ihåg den. Så bra var den minsann ;) Haha!

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards