Linnéa

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Linnéa Vrede - 6 december 2010 14:17

Utmanad av Daniella.


4 TV-program jag ser:
1. Halv åtta hos mig
2. Jon, Kate + Eight
3. CSI
4. Navy CIS
4 saker jag gjort idag:
1. Myst med Lilleman
2. Druckit massa kaffe
3. Suttit vid datorn
4. Kikat på tv
4 saker jag längtar efter:
1. Julafton
2. Få efterkontrollen gjord
3. Sol & Värme
4. En riktigt god middag
4 saker på önskelistan:
1. Vinna lite pengar
2. Köpa vårat drömhus
3. Körkort

4. Ny bil
4 personer jag utmanar:
1. Sofia
2. Hanna
3. Amanda

4. Tina

Av Linnéa Vrede - 6 december 2010 13:57

Min gamla innebandy mysdress. Den kommer nog hänga med för all framtid.

Luddisen har lite snyggare kläder på sig än mig.Svart/Vit body med pingviner och ett par svarta byxor till det. Samt sina otroligt söta "advent"-strumpor.

Av Linnéa Vrede - 6 december 2010 11:54

Älskade lilla gofis. Att det redan har gått 2 månader. Dom två bästa månaderna i mitt liv.

Han firade det hela med att prata med sina händer. Dom är tydligen väldigt intressanta. Man kan ju hoppas att dom sa något bra till honom ;)..


Sen så har myskillen börjat sova lite längre på nätterna = Lite piggare mamma. Med betoning på liiiite.

Han somnar till på kvällen och beroende på när han ätit sist så sover han fram till halv fem. Han äter aldrig senare än elva. Vissa dagar kan han äta vid sju och sova fram till halv fem =). Det är lyx!

Så peppar, peppar. Jag hoppas bara att han snart sover hela natten.

Jag har ju tur att han vill somna om där vid halv fem efter att han har ätit. Han kunde ju lika gärna vilja kliva upp då =)

Av Linnéa Vrede - 6 december 2010 09:46

I veckan har vi haft massa besök. Älskar besök!

Angelica, Amanda, Svärmor, Storebror. Plus att vi har hunnit med att göra besök också. En sväng till Pontus och en sväng till Anders och Camilla.

Sen har vi varit på BVC, han gror minsann lilleman.

Och så har det varit en massa, massa mys. Som varje dag ;)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards