Linnéa

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Bla bla bla.

Av Linnéa Vrede - 30 november 2010 13:40

Gissa om jag vart förvånad inatt?

Lilleman åt elva och somnade sedan om. Sen när jag vaknade fyra av att han grät så trodde jag inte det var sant. Lilleman hade alltså inte ätit på fem timmar! Duktiga lilla sötnosen. Dessutom sov han till halv åtta! Men åt inte fören klockan slagit åtta.

Kanske det är på väg att vänta mot hela nätter? (peppar, peppar).


Trots att jag fått sovit mer timmar än vanligt så är jag supertrött. Kanske blev några timmar för mycket istället? :P Tur man kan vila samtidigt som lilleman sover. Nu väntar jag bara på att han ska vakna och vilja äta. Är trots allt ett par timmar nu. Han kanske kände på sig att jag ville vila lite ;)...


Hjärtat jobbar på pulverlackeringen idag så han började senare och slutar inte fören nio ikväll. Lite trist att vara hemma själv men det går bra ändå. Då får jag titta på "halv åtta hos mig" och såna program som inte han vill se ;D


Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag idag. Det är sjukt tråkigt att laga mat till bara sig själv men jag måste ju äta. Dessutom ska hjärtat ha matlåda imorgon.

Det kanske blir kycklinggryta ala mormor. Den är supergod och det var väldigt länge sen vi åt det nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Linnéa Vrede - 21 oktober 2011 12:57

Jag gick in för att ta bort denna blogg men klarar det inte. ALLT om Ludwig står ju här. Måste sätta mig någon dag och skriva ut ALLA dessa sidor som finns här. Nackdel med att byta blogg.   Ni som vill fortsätta läsa om oss kan klicka in er på...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 20:19

... http://ludwigojag.blogg.se

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 12:41

Det är inget snack om saken. Han är ett sånt där barn som man ÖNSKAR man skulle få. En sån som är super lättsam att lämna på dagis. Han älskar det, det bara lyser om honom när han ser alla barnen som vill leka med honom. Trots att han sov bara fem mi...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 07:21

Ville bara komma in och säga att jag mår bättre idag. Lite sömn gjorde susen minsann. Låg i sängen redan klockan åtta i går kväll, då är man paj. Men huvudsaken är att det är bättre och nu lägger vi gårdagen bakom oss ;)...

Av Linnéa Vrede - 28 september 2011 16:42

Första dagen är klar och den gick super. Två timmar per dag i två veckor väntar och det känns riktigt bra hittills. Dock har vi haft en fruktansvärd eftermiddag eller rättare sagt har. En väldigt trött kille som absolut inte vill sova och det här tär...

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards