Linnéa

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Linnéa Vrede - 2 oktober 2010 11:08

Beräknat förlossningsdatum: 2010-10-02

Barnet blev till omkring: 2010-01-09

Du är i vecka: 41

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 40 veckor 0 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 0


-


Dagen jag har väntat i evigheter är här. Den är verkligen här!

Jag trodde jag skulle vara mer nervös och kanske lite rädd. Men känner inget utav det. Utan bara spänning. Spänning över att få se vem min lilla bebis är. Pojke eller flicka, ljust eller mörkt hår, blåa ögon som mig eller mer åt gröna som M. Lång och ståtlig som sin far eller pygme kort som sin mor =). Ja, undran är många.

Och snart får jag svar på alla mina frågor. Piiiirrrrigt! =).


Inatt har jag sovit som en stock. Det trodde jag aldrig jag skulle göra natten mot BF. Vid tre, halv fyra klev jag upp och kissa och vaknade strax efter åtta av att granngubben ringde och kolla så allt gick bra, (vi är matvakt åt hans hund). Bestämde mig för att gå och lägga mig igen och vaknade kvart över tio!

Jag är utvilad! =)

Magen känns väl som vanligt. Får andas några extra andetag lite då och då, när jag känner att det blir för mycket, eller precis varit på väg ur soffan och blir som en tegelsten och tar mig ingen vart.


M jobbar extra idag på Däckshopen så jag är ensam hemma. Funderar på att fixa skjuts upp till Bergböle där min älskade vän Sofia är. Både hennes stora och lilla familj är där (stora=mamma, pappa, mormor, syskon. lilla=martin, oliwer) =).

Bättre att sitta där i solen och må gott istället för att bara ligga på soffan här hemma.


Ha en fin dag. Nu håller vi tummarna för att pyret har myst klart snart!

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards