Linnéa

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

En dag, en ynka dag!

Av Linnéa Vrede - 1 oktober 2010 11:18

BM-besök igår. Trodde jag hade sista besöket förra veckan, men det var visst igår =). Ännu en centimeter hade magen växt. Sinnes sjukt alltså! :D

Ett kg till att lägga till på vikten och blodvärde, sockret och blodtryck såg bra ut, som vanligt. Jag följer kurvan jättebra tydligen =).

Har fått en tid nästa torsdag också. Men den ska jag väl ändå inte behöva gå på va? =).


Efter BM åkte jag hem till pappa och mös. Fick lite lunch i stor magen och sen kom Sofia&Oliwer förbi. Hurtiga Sofia gick hem till min far, vet inte hur långt det kan vara, men tog henne 30 minuter att gå iallafall. Då jag skulle följa med dom hem så bestämde jag mig för att jag skulle minsann också gå. Om jag möjligtvis inte skulle orka så kunde jag ju bara hoppa på en buss eller ringa efter pappa.

Mäkta stolt var jag när jag kom innanför lägenhetsdörren hos Sofia.

Men tror knappast jag gör om det, nu när jag är gravid. Idag är jag helt slut och det värker verkligen överallt! :P Men samtidigt var det riktigt skönt med en riktig prommis.

På kvällen blev det shopping. Eller inte för min del, jag var bara ute efter en sak och den fanns inte i färgen jag ville ha så det fick vara. Så igår blev det en heldag med bästavännen ♥. Den tackar vi för!


Idag gör jag inte många knop alls. Jag vill, men orkar inte. Och då tänker jag minsann lyssna på kroppen också.


-


EN ynka dag kvar. Fler lär det bli, men det kändes som igår som det var 14 dagar kvar! Tiden går så fruktansvärt fort, samtidigt som det går sjukt sakta.

Lilla söta pyret. Vi längtar så efter dig. Tror du inte att det är mysigare på utsidan? =) 

 
 
Tina

Tina

1 oktober 2010 14:07

Helt otroligt att dom skall trivas så bra på insidan där det är så trångt. :) Men du hade känt av förvärkar läste jag. Hur känns det nu? :)

http://aniit.blogg.se

 
MarielleGrääs

MarielleGrääs

1 oktober 2010 15:15

precis linnea :) men folk förstår inte det.
sen om jag känner för att resa till typ afrika så
tar jag väl med mig julian, men just nu är inte
det aktuellt. jag ska ingenstans, har ingen brådska liksom.

http://lenamarielle.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

1 oktober 2010 15:21

Heej, roligt att du tittade in på min blogg =)

en ynka liten dag kvar tills din BF =) spännande värre!!! gaaah kan komma precis närsom nu ju... Jag har 5 dagar till min och jag väntar och väntar och väntar.... Men inte mycket händer.. skall nu ta på mig träningsskorna och traska en powerwalk som jag dagligen gör... kan ju inte bara sitta hemma och bli galen heller =)

hur mår du/ni för övrigt, hoppas du haft en fin graviditet och jag måste önska dig/er all lycka till nu när allt drar igång... Vet ni va det blir ??

KRAM

http://www.JessicaFrost.blogg.se

 
Tina

Tina

1 oktober 2010 17:44

Nej precis det rör inte så mycket på sig nu. Måste vara vääldigt trångt. :) Oj ja det kan jag tänka mig i såfall. Hoppas det sätter igång för dig snart då! :)

http://aniit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Linnéa Vrede - 21 oktober 2011 12:57

Jag gick in för att ta bort denna blogg men klarar det inte. ALLT om Ludwig står ju här. Måste sätta mig någon dag och skriva ut ALLA dessa sidor som finns här. Nackdel med att byta blogg.   Ni som vill fortsätta läsa om oss kan klicka in er på...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 20:19

... http://ludwigojag.blogg.se

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 12:41

Det är inget snack om saken. Han är ett sånt där barn som man ÖNSKAR man skulle få. En sån som är super lättsam att lämna på dagis. Han älskar det, det bara lyser om honom när han ser alla barnen som vill leka med honom. Trots att han sov bara fem mi...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 07:21

Ville bara komma in och säga att jag mår bättre idag. Lite sömn gjorde susen minsann. Låg i sängen redan klockan åtta i går kväll, då är man paj. Men huvudsaken är att det är bättre och nu lägger vi gårdagen bakom oss ;)...

Av Linnéa Vrede - 28 september 2011 16:42

Första dagen är klar och den gick super. Två timmar per dag i två veckor väntar och det känns riktigt bra hittills. Dock har vi haft en fruktansvärd eftermiddag eller rättare sagt har. En väldigt trött kille som absolut inte vill sova och det här tär...

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards