Linnéa

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Linnéa Vrede - 20 september 2010 15:10

En sak som är positiv att vara själv hemma hela dagarna är att jag kan se massa filmer utan att man har en söt älskling som säger ifrån =). Dom flesta är alltså "tjejfilmer" =D

Härromdagen kollade jag på "Letters to Juliet", riktigt mysig film och idag har jag kollat på "The back-up plan", den kan jag verkligen rekommendera. Skrattade så jag höll på att ramla av stolen åt vissa scener. Sen att J-Lo är gravid i filmen gjorde att filmen var lite roligare att titta på. (Bara för man själv är tjockis...)


Några förslag på tjejfilmer? Eller det behöver ju iofs inte bara vara tjejfilmer.

Men action och skräckisar går bort!

12

Av Linnéa Vrede - 20 september 2010 09:34

Igår fick jag kaffebesök. Och inte av vem som helst, utan av min storebror. Det var mycket trevligt. Nu har han äntligen hämtat hem sin mega stora blomma som jag skött om medans han varit på vift på andra håll och bytt lägenhet. Och tro det eller ej, den har överlevt vistelsen hos mig. Till och med vuxit sig gigantisk, nästan iallafall =).


Och vad ska man hitta på idag då? Känner mig inte ett dugg pepp för att göra något. Ligga på soffan och zappa låter superhärligt, då kanske sammandragningarna ger med sig lite grann iallafall.


-

12 dagar till BF.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards