Linnéa

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Linnéa Vrede - 13 september 2010 12:53

Jag förstår inte hur magen kan se så annorlunda ut beroende på hur man tar bilden. Den ser både lägre och större ut på första bilden tycker jag.

På första ser man lite utav hur fin min navelpiercing har blivit. Har blivit en bristning som ser ut som oxens stjärntecken =).

Av Linnéa Vrede - 13 september 2010 10:33


      

Av Linnéa Vrede - 13 september 2010 10:15

Igår kväll började jag fundera på vad jag hade gjort i helgen.

Jag visste att jag hade haft en väldigt bra helg men kommer tusan inte ihåg vad jag har gjort, och om jag ens har gjort något som är värt att minnas.

Det enda vettiga jag kan komma på att jag gjort det är lite småplock och så bakade jag bullar igår.

Mer än så tror jag faktiskt inte att det har hänt.

Men det gör ju inget att jag inte har gjort ett skit, så länge jag själv tycker att den har varit bra! =).


Igår hade jag såna fruktansvärda sammandragningar så jag gick och la mig i sängen en stund och löste lite korsord och då var det som att någon drog ur kontakten ur mig. Vips så sov jag. Blev helt kaputt utav sammandragningarna.

Dom fortsatte trots att jag legat och vila men hade gett med sig lite grann så jag lyckades iallafall laga middag och sen kom Theres, Daniel och prinsessorna på fika.

Natten har varit som vanligt med sömnen, knappt något alls. Men när jag väl somnade så sov jag jättehårt, för varje gång det var dags för kisspaus så var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette!


Känns som det kommer bli en lång dag idag. Funderar på om jag ska fortsätta med snuttefilten. Har sytt klart båda öronen och armarna nu. Men har nog ångrat mig gällande öronen. Dom skippar vi nog! =)

Ja, om inte annat så lär jag väl märka vad dagen bjuder på.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards