Linnéa

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linnéa Vrede - 9 september 2010 21:24

Nu står vagnen och väntar på att en liten bebis ska inviga den. Har inte kunnat låta bli att pilla lite på den och kört omkring den lite i köket ikväll.


Igår kväll fick jag en snilleblixt att jag skulle sy en snuttefilt utav ett påslakan som inte passar spjälsängstäcket. Har tänkt hela dagen hur jag ska göra och nu har jag påbörjat det. Dock blir det att sy det för hand, om jag nu orkar. Maskinen och jag är ju inte bästa kompisar plus att jag ska lämna tillbaka den imorgon och så kan det alltid vara skönt att ha något att små pyssla med. Har bestämt mig för att det ska vara öron och armar på denna snuttis och det jag har gjort ikväll är ett öra, ett stackars litet öra :P Men, jag har inte bråttom. Får ta mig flera år om det är så, det är bara roligt att ha något som sysselsätter en.


Jag är inte den som är speciellt förtjust i att prata i telefon, men ikväll kom jag fram till att det beror nog på vem jag pratar med också. I 1,5h pratade jag med Sofia ikväll. Rekord! Vi hade tydligen mycket att prata om som det verkade =)


Undra om jag ska ta och försöka sova lite. Är riktigt trött idag, fattar inte varför.

Av Linnéa Vrede - 9 september 2010 10:01

Inatt höll jag på att få krupp. Jag svettades så mycket att jag var dyblöt. Drack vatten hela tiden och dricka vatten=springa på toa konstant.

Hela natten plus morgonen har det hållt på och än har det då inte gått över. Jag tror inte jag kan dricka mer vatten nu för det känns nästan som allt hamnar i händer och fötter. :P

Kan man få sig någon släng utav vätskebrist trots att man druckit bra?


Till frukosten konstaterade jag att man inte kan slänga i havregrynen i kokande vatten utan att det ska blandas medans det är kallt.

Annars blir gröten inte riktigt gröt utan något annat :P

Man lär sig av sina misstag.


Idag ska vi hämta vagnen! Dom ringde igår och sa att den kommit, och oj vad glad jag blev då. M jobbar idag så jag får ta bussen in. Men det ska väl gå det också. Lär nog inte göra många knop tills dess. Är jättetrött i kroppen, den kanske inte riktigt har vaknat till än.


Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards