Linnéa

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Linnéa Vrede - 8 september 2010 19:38

Jag älskar att få besök, det är nog bland det bästa som finns. Idag kom Daniella&Elina och hälsade på. Blev mycket prat som vanligt och massa bus med lillsessan. Blev en rastning av tjockisen också (jag alltså). Jag vågar inte gå ut och gå själv så det passade perfekt när lilltjejen ändå var trött.

Vi får se vad magen säger om den promenaden inatt. =)


Jag är iallafall helt slut i kroppen nu. Det tog verkligen på krafterna att promenera. Jag skulle kunnat gått ännu längre än vad vi gjorde om orken bara funnits.

Får ta igen det sen när pyret är ute istället. =)


Håller på att ladda frysen förfullt med mat nu.

Hittils har jag gjort i ordning köttbullar, biffar, lasagne, köttfärssås och idag blev det två portioner spagettilåda att frysa in.

Om någon har förslag på vad som mer kan tillagas och frysas in portionsvis säg till! Alltid roligt att få matförslag från andra! =)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards