Linnéa

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Linnéa Vrede - 24 augusti 2010 08:34

Igår natt hade jag en utav dom bättre nätterna på länge. Var ju upp kissade fyra gånger, men somnade om DIREKT när jag lagt ner huvudet på kudden.

Vaknade före åtta och var jättepigg, vilket aldrig händer annars.

En sådan natt vart det dock inte inatt.

Var upp lika många gånger,men tror aldrig jag riktigt hann somna mellan gångerna.

Hade ställt klockan på åtta och när klockan ringer är jag så trött att jag funderade på att skita i mina planer för dagen.

Låg och drog mig i en kvart sen tog jag tjuren vid hornen och bestämde mig för att jag ska tamefan kliva upp. Sagt och gjort!


Varför ställa klockan när man är ledig?

Jo, för idag ska jag nämligen premiärträffa en liten tjej vid namn Elina. =)

Jag och Daniella har sagt länge att vi ska försöka träffas men hade inte blivit av och då blev det perfekt idag! Ska bli jätteskoj!

Och vi hade väl tänkt oss att försöka träffas innan pyret kommer och då kändes det verkligen som det var dags. Man vet ju aldrig när den här busungen vill komma ut och säga hej till omgivningen.


Nääää.. Nu har jag verkligen inte tid med detta. Måste hitta några kläder som sitter som dom ska och sedan ta mig en macka.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards