Linnéa

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Linnéa Vrede - 23 augusti 2010 19:48

Filmtittande är vad dagen har bestått utav. Först Änglavakt och sen Up in the Air.

Har en film kvar att se, Remember Me. Men den får vänta lite.

Mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag. Första dagen som jag inte känner att jag MÅSTE göra något. BM och läkaren vill ju helst att jag ska ligga och vila hela dagarna typ. Så det var skönt att inte känna mig rastlös.


Imorgon är det föräldragrupp igen. Tråkigt bara att det inte går någon vettig buss. Tio går bussen härifrån och ska vara på föräldragruppen klockan två.

Får se om det är någon i Brunflo som vill fördriva lite tid med mig =).


-

Jag börjar längta något så sjukt mycket efter lilla pyret nu så jag tror jag blir tokig. Det ska bli så spännande och se vem det är som bott i min mage i nio månader.

Varje natt drömmer jag något om bebisen nu. O nu när allt börjar falla på plats vad gäller bilstol, skötbord och allt därtill så längtar jag bara ännu mer.

40 dagar visar nedräkningen. Det är ju egentligen INGENTING!

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards