Linnéa

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Linnéa Vrede - 22 augusti 2010 18:24

Sitter här och kollar runt på lite recept.

Vet inte riktigt vad jag vill baka tills jag fyller år på torsdag.

Vanliga kanelbullar blir det iallafall, det är alltid bra att ha i frysen också.

Men vill baka något mer. Om någon har något bra recpet liggandes, säg till! =)

Funderar på Ella's ananaspaj som hon bjöd på när hon fyllde år, den var riktigt smaskens.


Annars händer det väl inte så mycket här. Jag har strykit gardiner idag, och så skulle jag lägga upp dom då det är extremt lågt i tak på övervåningen.

Jag mätte och grejade och började lägga upp gardinerna med sån där fuskuppläggning som bara stryks på. Allt verkade jättebra tills jag skulle hänga upp dom. Jag hade lagt upp alldeles för MYCKET! Förstår inte vad jag gjorde för fel. På någe vänster har jag väl krånglat till det för mig själv och tänkt på annat.

Nu får det vara så där tills nästa gardinbyte. Gardinerna blev ju iallafall lika långa och det är väl det som är huvudsaken.


Måste komma ihåg att ta magbild ikväll. Nu var det ett tag sen!



Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards