Linnéa

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Linnéa Vrede - 19 augusti 2010 10:32

Vi har ännu inte köpt/hyrt/lånat något babyskydd och jag har känt mig lite halvstressad för det, då det ändå är en ganska viktig grej att ha. Annars tar man ju inte sig hem med underverket från BB. =)

Igår kväll ringde min syster och berättade att hon ska hyra en åt mig och att jag får det i födelsedagspresent. Kunde inte få en bättre present. 100 kg lättare nu.

Nu är det bara småfix kvar sen är allt klart!


Sängen står där den ska stå, bäddad och klar. =) Ska köpa spjälskyddet bara.

Skötbordet står nere hos Daniel och Therese. Behöver bara köpa själva skötmadrassen till den.

Vagnen kommer i början på september.

Vaggan står hemma hos pappa. Ska endast letas fram en madrass.


Kollade igår om vi hade kläder så det räckte till pyret så jag kan packa BB-väskan. Och det hade jag, eller en liten overall fattas. Så jag börjar känna mig lite lugnare.

Fast samtidigt vill jag att allt ska vara klart NU. Så jag kan tänka på allt annat istället =).

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards