Linnéa

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Linnéa Vrede - 10 augusti 2010 15:41

05.45 klev en inte så nöjd och pigg tjej upp för att göra sig i ordning för skolan. Hela dagen har jag varit yr, mått lite små illa och halv ont i huvudet.

Det känns verkligen att jag inte har samma ork längre. Sen att man har haft sovmorgon i fyra veckor gör väl inte saken bättre men trodde absolut inte att det skulle kännas så här.

Känns tillochmed i magen. Typ som att jag ansträngt mig alldeles för mycket idag. Konstig känsla då jag mest bara suttit. Fast iofs, det kan vara det som är felet, att jag suttit och inte legat raklång som jag skulle gjort hemma.

Jag lär nog iallafall somna ovaggat ikväll, får vi hoppas.


Avstämningen jag hade på förmiddagen gick bra, trots att jag inte var så jätte förberedd. Tråkigt bara att vi inte hann med sista uppgiften, då har jag varit klar med MÄNK'en nu. Ska försöka fixa den innan resten av klassen går på praktik.

Ska försöka göra klart uppgifterna i medicinsk grundkurs också då är den kursen klar. Dock är det ett gäng uppgifter, men sätter jag lite press på mig själv så kanske det går...

Och då har jag inte så mycket att gå tillbaka till sen när jag ska ta upp plugget igen.




Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards