Linnéa

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Linnéa Vrede - 9 augusti 2010 16:21

Igår kom kära svärmor och hälsade på. Med sig hade hon M's två systersöner. Dom går ju inte annat än att älska. Mycket trevligt var det.


Och igår kväll kändes det som jag skulle flyta bort. Var så varmt i sovrummet att jag inte ens klarade av att vara där. Hjärtat kom på att det fanns en fläkt i förrådet så natten var räddad.

Dock fick jag inte så mycket sömn. Lilla pyret tryckte på blåsan hela tiden så FYRA(!!!!) gånger var jag uppe inatt. Vilket är ett rekord. Men men, bara att börja vänja sig gissar jag på.


Idag har jag kikat på film. Valentine's Day och SATC 2. Riktig tjejfilmer :D Man får passa på när hjärtat jobbar. Och imorgon återgår jag till verkligheten igen, vilket betyder skola. Så nu har jag suttit och pluggat. Har en uppgift kvar men den går nog ganska fort.

Tänk vad fort allt går när man känner sig lite halv stressad. Har bara haft fyra veckor på mig att göra det. :P Typiskt mig!


Och mitt uppi filmtittning och plugg har jag bakat en morotskaka. Dock en fuskis. En sådan som man bara behöver blanda i smör och vatten i och sedan grädda. Får hoppas den är lika god ändå =).


Nehepp, om jag kanske skulle börja göra i ordning lite käk tills mannen kommer hem.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards