Linnéa

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Linnéa Vrede - 6 juli 2010 18:06

Igår var jag en hurtbulle. Det är absolut inte alla dagar jag är det. För det mesta är jag en riktig latmask!

Hoppade på cykeln och cyklade hemifrån Loke till Grubban, är väl kanske fem kilometer dit.

Tog det lugn och sansat och hade laddat upp med vätska då solen lös för fullt. Jag hade tur att det blåste, annars hade jag aldrig klarat av det.

På kvällen tog jag även cykeln hem, vilket var betydligt lättare än dit. Hem är det bara nerför. =).

Det är nog inte sista gången jag gör en sådan tripp, för det var riktigt skönt.

Tänk att uråldriga Bettan kunde vara till sådan bra användning, det trodde jag aldrig =).


Halvdag idag på skolan, och skönt var väl det. Inatt blev det knappt en timmes sömn tror jag. Först och främst kunde jag inte komma till ro, och när jag väl gjort det började jag drömma jordens hemskaste mardröm. Usch säger jag bara!


Efter skolan stannade jag kvar och letade fram lite servettviknings idéer. Har fått ansvaret för det till pappa och hans blivande frus bröllop nästa helg.

Har hittat en jag är nöjd med och det tror jag nog dom också kommer att bli =).


Nu väntar jag bara på att hjärtat ska komma hem. Trots att han skulle jobba övertid så känner jag inte för att äta själv. Väntar hellre på honom.

Korvstroganoff och ris är det tänkt till middag idag och jordgubbar med grädde elr. glass till efterrätt. Gubbarna kostade bara 12,50 idag på ICA så passade på att köpa två liter. Mummmmss.


 

Magen igår, 27+ 2.

L Ä N G T A R!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards